طراحی سایت شرکت معماری و ساختمانی

۲ بازديد

طراحی سایت شرکت معماری و ساختمانی


طراحی سایت شرکت معماری و ساختمانی توسط سازه برتر

طراحی سایت شرکت معماری و ساختمانی توسط سازه برتر یکی از بهترین روش های برند سازی و جذب مشتری برای شرکت های معماری و ساختمانی استفاده از یک وبسایت حرفه ای است. طراحی سایت معماری قابلیت های زیادی را برای این شرکت ها به همراه دارد که می توانند از این وبسایت برای معرفی خدمات […]

طراحی سایت شرکت معماری و ساختمانی توسط سازه برتر

یکی از بهترین روش های برند سازی و جذب مشتری برای شرکت های معماری و ساختمانی استفاده از یک وبسایت حرفه ای است. طراحی سایت معماری  قابلیت های زیادی را برای این شرکت ها به همراه دارد که می توانند از این وبسایت برای معرفی خدمات و محصولات، ارائه نمونه کارها، انتشار نظرات مشتریان، تبلیغات رایگان و جذب مشتریان هدفمند استفاده کنند.

شاید بعضی از مدیران شرکت های معماری و ساختمانی، اهمیت داشتن سایت را به خوبی درک نکرده باشند و نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند. اما مشکل اینجاست که استفاده نکردن از این فرصت، می تواند به رکود کسب و کار آنها منجر شود.

برای درک بهتر این موضوع کافیست به شرکت های معماری نگاهی بیاندازید؛ قطعا مشاهده خواهید کرد که تمام آنها دارای سایت هستند و بخش زیادی از فرایند برندسازی و بازاریابی شرکت آنها توسط سایتشان انجام می شود و از این طریق توانسته اند که مشتریان بسیاری کسب کنند.

در عصر تکنولوژی و ارتباطات که اکثر افراد برای کسب اطلاعات و یافتن نیازهای خود از اینترنت استفاده می کنند، حضور فعال در بستر اینترنت برای جذب مشتریان لازم و ضروری است و رها کردن این بخش و استفاده نکردن از اینترنت، مانند این است که شرکت ها، دفاتر کار خود را تعطیل کنند. زیرا وبسایت شرکت، دقیقا دفتر مجازی آن شرکت خواهد بود و می تواند بصورت مداوم و سیستماتیک، فرایند برندسازی، اطلاع رسانی و جذب مشتریان را برای شرکت ها اجرا کند و مشتریان واقعی را برای این شرکت ها به همراه داشته باشد.

 

images_1661370562.jpg


ادمه مطلب



طراحی سایت شرکت معماری و ساختمانی




 

ترفندهای کسب درآمد از فروش فایل

۵ بازديد

ترفندهای کسب درآمد از فروش فایل

فروش فایل در فایل ناب یکی از روش‌هایی است که می‌توانید در منزل یا حتی در مسافرت نیز از آن کسب درآمد کنید. البته شاید شما جزو افرادی هستید که همین الان هم از سایت فایل ناب کسب درآمد می‌کنید و یا حداقل اینکه با این سایت آشنایی نسبی دارید؛ با این حال نکاتی که در این مقاله آموزش داده شده، می‌تواند هم برای افرادی که با کسب درآمد از فروش فایل آشنایی ندارند کاربردی باشد و هم برای افرادی که از فروش فایل درآمد کسب می‌کنند و می‌خواهند درآمد خود را بیشتر کنند. پس اگر در صورتی که می‌خواهید با ترفندهای کسب درآمد از فروش فایل در فایل ناب آشنا شوید، حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کسب درامد فروش فایل

نیاز مشتری را پیدا کنید

هر چقدر مشتریان بیشتری به فایل شما نیاز داشته باشند، فروش فایل شما نیز بیشتر خواهد بود و در نتیجه درآمد بیشتری را کسب خواهید کرد. پس بهتر است که تولید فایل هایی که افراد بیشتری به آنها نیاز دارند را در اولویت قرار دهید.

برای اینکه بدانید مخاطبان شما به چه موضوعاتی بیشتر علاقه دارند و یا اینکه چه سوالاتی دارند که برای رسیدن به پاسخ این سوالات، حاظرند هزینه بپردازند؛ کافیست در موضوع مورد نظرتان به تحقیق کلمات کلیدی و پرتکرار بپردازید. البته در صورتی که سایت یا وبلاگ یا حتی پیج اینستاگرام دارید، می‌توانید بصورت مستقیم از مخاطبان خود بپرسید که به چه موضوعاتی علاقه دارند و به چه آموزش‌هایی نیاز دارند؟ و پس از آن با استفاده از پاسخ‌هایی که دریافت می‌کنید، فایل های مورد نظر را تولید کنید.

در صورتی که برای تحقیق کلمات کلیدی نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید از طریق مسیرهای ارتباطی ما که در انتهای این مقاله قرار دارد، با ما در تماس باشید.

برای فروش فایل هدیه بدهید

گرفتن هدیه بسیار جذاب و خوشایند است و بر تصمیم‌گیری مشتری در خصوص خرید فایل شما تاثیر زیادی می‌گذارد. به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم که برای افزایش فروش فایل های خودتان یک فایل هدیه مرتبط نیز ارائه کنید. برخی از فروشندگان فایل در سایت فایل ناب که درآمد خوبی دارند، در کنار فایل اصلی که برای فروش گذاشته‌اند، یک فایل مرتبط نیز به عنوان هدیه قرار داده‌اند و در توضیحات محصول نیز این موضوع را یادآوری کرده‌اند که مشتری با خرید این فایل، یک فایل هدیه نیز دریافت می‌کند.

البته ما در سایت همکاری در فروش فایل ناب یک فایل آموزشی در خصوص نحوه کسب درآمد از فروش فایل را آماده کرده‌ایم و بعنوان هدیه به تمام مشتریان سایت ارائه می‌کنیم و همین موضوع باعث افزایش فروش فایل های موجود در سایت شده که شما نیز می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و با ثبت نام در سایت فایل ناب و ثبت محصولات دانلودی خود در این سایت، فروش محصولات دانلودی خود را افزایش داده و درآمد خوبی کسب کنید.

مشتری را از جزییات محتوای فایل مطلع کنید

نکته دیگری که بسیاری از فروشنده های فایل از آن غافلند، نوشتن توضیحات کامل برای هر کدام از محصولاتشان است. در واقع بسیاری از فروشنده های فایل توضیحات ناقصی را در مورد محتوای محصول خود می‌نویسند و به این ترتیب فروش آنها به شدت کاهش می‌یابد، زیرا مشتری در مورد خرید این محصولات قانع نمی‌شود و از خرید منصرف می‌شود.

در خود سایت فایل ناب هم چنین تجربه ای را داشته‌ایم و یکی از فروشندگان فایل توضیحات بسیار کمی را برای محصولات خود می‌نوشت و درآمد بسیار کمی داشت، اما پس از آموزش هایی که دریافت کرد و محصولات جدید خود را مطابق با آن آموزش‌ها تولید کرد و توضیحات کاملی برای هرکدام از محصولات خود نوشت، توانست در مدت کوتاهی به یکی از فروشندگان برتر سایت فایل ناب تبدیل شود و درآمد او نسبت به قبل بیش از ۱۰ برابر شد.

البته ایشان ویدیویی را در همین رابطه برای ما ارسال کرده که در کانال آپارات سایت فایل ناب منتشر کرده‌ایم و می‌توانید این ویدیو را مشاهده نمایید.





ادامه مطلب


ترفندهای کسب درآمد از فروش فایل




7 ویژگی مشترک در شرکت های ساختمانی موفق

۴ بازديد
 

7 ویژگی مشترک در شرکت های ساختمانی موفق



طبیعتا همه شرکت های ساختمانی و عمرانی اهدافی را برای خود تعیین کرده و برای رسیدن به آن اهداف برنامه ریزی کرده اند و شاید افزایش مشتریان و درآمد شرکت را به عنوان یک هدف مشترک در همه شرکت های ساختمانی قلمداد کرد. در چنین حالتی می توان میزان موفقیت شرکت ها را با یکدیگر مقایسه کرد، زیرا وجود یک هدف مشترک، می تواند معیاری برای بررسی میزان موفقیت شرکت ها نسبت به بقیه باشد. در این مقاله سعی کرده ایم 7 ویژگی مشترک که در تمام شرکت های موفق وجود دارد را بررسی کنیم.

 

7 ویژگی مشترک در شرکت های ساختمانی موفق

1- چشم انداز

یکی از ویژگی های مشترک در شرکت های ساختمانی موفق، داشتن چشم انداز و اهداف بلندمدت است که تمام کارهای شرکت حول این چشم انداز برنامه ریزی و اجرا می شود.

اینکه می خواهید سال آینده شرکت ساختمانی شما در چه جایگاهی باشد و در مدت پنج سال یا ده سال آینده به چه جایگاهی برسد و اینکه می خواهید کارمندان، مشتریان و مخاطبین، شرکت شما را چگونه وصف کنند؛ تماما به چشم انداز شرکت شما بستگی دارد.

همه شرکت های موفق ساختمانی چشم انداز روشنی از آینده شرکت دارند و می توانند براساس آن، برنامه ریزی کرده و استراتژی شرکت را مشخص کنند.

 

2- استراتژی

شرکت های ساختمانی موفق دارای استراتژی و برنامه هستند و تمام امور را برای رسیدن به اهداف مشخص کرده اند. این استراتژی تمام کارهای شرکت از استخدام نیروها و بازاریابی و تبلیغات و ارتباطات گرفته، تا نوع پروژه هایی که شرکت باید اجرای آنها را به عهده بگیرد را مشخص کرده است.

به عنوان مثال ممکن است که استراتژی یک شرکت در بازاریابی صنعت ساختمان بر کار کردن روی پروژه های بزرگ متمرکز شده باشد و به این ترتیب اجرای پروژه های ساختمانی کوچکتر را نپذیرد. همین موضوع باعث می شود که برای جذب پروژه های بزرگ، روش های متفاوتی از تبلیغات و بازاریابی را انتخاب کند و پروژه های کوچکتر را به سایر شرکت ها بسپارد.

7 ویژگی مشترک در شرکت های ساختمانی موفق

3- نیروی متخصص و تجهیزات و تکنولوژی مدرن

اما ویژگی دیگر یک شرکت ساختمانی موفق، استفاده از نیروهای متخصص و متعهد است و مدیران این شرکت ها ارزش تخصص نیروهای خود را می دانند و حاظرند برای جذب نیروهایی با تخصص بیشتر، هزینه بیشتری بپردازند.

این دیدگاه در استفاده از تجهیزات و تکنولوژی مدرن نیز صدق می کند شرکت های موفق، خرید تجهیزات مدرن را بعنوان هزینه های شرکت در نظر نمی گیرند، بلکه آن را سرمایه گذاری برای شرکت تلقی می کنند. ضمن اینکه همیشه سعی دارند از ابزار بروز برای موفقیت بیشتر شرکت استفاده کنند و بعنوان مثال از اینترنت برای برندسازی و افزایش مشتریان (با استفاده از طراحی سایت شرکت ساختمانی مدرن و حضور فعال در شبکه های اجتماعی) بصورت بهینه استفاده می کنند.

4- خلاقیت و نوآوری

یکی دیگر از ویژگی های یک شرکت ساختمانی موفق، داشتن خلاقیت و نوآوری در مجموعه شرکت است. این خلاقیت و نوآوری است که زمینه ایجاد تحول و پیشرفت شرکت را فراهم می کند. استفاده از روش های متنوع ساخت و ساز، بهره گیری از انواع سبک های متنوع در طراحی معماری باعث رشد چشمگیر شرکت ساختمانی می شود و همانطور که سازه هایی با معماری جدید و خلاقانه را در ایران و جهان شاهد هستیم که همگی توسط شرکت های بزرگ طراحی و اجرا شده اند و خودِ همین سازه ها، تبلیغ بزرگی برای شرکت های سازنده آن محسوب می شوند و به آنها برای دریافت پروژه های بزرگ بعدی کمک کنند.

5- مدیریت ریسک

با بررسی شرکت های موفق ساختمانی می توان به این موضوع پی برد که این شرکت ها در عین قدرت ریسک پذیری بالایی که دارند، تا جای ممکن تحقیقات بسیاری را قبل از شروع کار انجام می دهند و به شکل قابل توجهی ریسک فعالیت های خود را کاهش می دهند و اجرای پروژه هایی که ریسک های بزرگی دارند و آینده قابل پیش بینی ندارند را به عهده نمی گیرند.

مدیریت ریسک یکی از عوامل مهم در موفقیت یک شرکت ساختمانی محسوب می شود، بخصوص به این دلیل که سرمایه بسیار زیادی برای فعالیت های صنعت ساختمان مورد نیاز است و در صورت یک اشتباه، خسارات بسیار بزرگی متوجه شرکت ساختمانی و مدیریت آن خواهد شد.

6- توان مالی

یکی از موارد غیرقابل انکار در موفقیت شرکت های ساختمانی داشتن توان مالی بالا برای رقابت با سایر شرکت هاست. صنعت ساختمان یک صنعت بزرگ است که نیاز به سرمایه های زیادی دارد و شرکت های فعال در این حوزه نیز باید توان مالی متناسب با پروژه های خود را داشته باشند. در عین حال پروژه های بسیار بزرگ به شرکت هایی با توان مالی بالا می رسد و همین موضوع نیز می تواند نقش بسیار پررنگی در موفقیت این شرکت ها ایجاد کند.

برای بسیاری از شرکت های ساختمانی، رقابت در این بخش به شدت سخت و ناممکن است، زیرا جذب سرمایه بالا برای شرکت های متوسط و کوچک به راحتی امکان پذیر نیست و این شرکت ها باید به مرور زمان، با اجرای پروژه های کوچکتر سرمایه خود را افزایش دهند تا در رقابت با شرکت های همسطح خود پیروز باشند.

7- رضایت مشتریان

ویژگی مشترک دیگری که در شرکت های ساختمانی موفق وجود دارد، توجه به رضایت مشتری و ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان است. شرکت های موفق می دانند که مشتریان راضی می توانند آنها را به دوستان خود معرفی کنند و به این ترتیب پروژه های بیشتری به شرکت معرفی شود.

ضمن اینکه خود مشتریان نیز اجرای پروژه های جدیدشان را به شرکت هایی می سپارند که تجربه های خوشایندی از همکاری با آنها دارند.

اما موضوع دیگری که اهمیت رضایت مشتری را برای شرکت های موفق بیشتر می کند، توجه به چشم انداز شرکت است. در حقیقت برای این شرکت ها بسیار مهم است که مشتریان به نیکی از آنها یاد کنند و رضایت مشتریان به اعتبار شرکت بی‌افزاید.



ادامه مطلب


7 ویژگی مشترک در شرکت های ساختمانی موفق





افزایش درآمد شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی با اینترنت

۳ بازديد
افزایش درآمد شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی با اینترنت


اگر مدیر یک شرکت معماری یا دکوراسیون داخلی هستید، قطعا به رشد کسب و کار خود فکر می کنید. همانطور که می دانید استفاده از اینترنت سرعت رشد هر کسب و کاری را چند برابر می کند و بسیار جذاب خواهد بود زمانی که بتوانید با استفاده از اهرم اینترنت، مشتریان بیشتری داشته باشید و درآمدتان را چند برابر کنید.

افزایش درآمد شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی با اینترنت

طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی

طراحی سایت معماری یا طراحی سایت دکوراسیون داخلی، گام اول شما برای ورود به فضای اینترنت محسوب می شود و از زمانی که سایت خود را راه اندازی می کنید، فعالیت رسمی خود را در اینترنت آغاز خواهید کرد. در واقع فقط صرف استفاده از شبکه های اجتماعی، به منزله فعالیت شرکت های معماری در اینترنت نیست و همانطور که در دنیای واقعی بدون داشتن دفتر مهندسی، نمی توانید به فعالیت خود رسمیت ببخشید؛ در فضای اینترنت هم بدون داشتن سایت خودتان، نمی توانید فعالیت خود را بصورت رسمی دنبال کنید.

البته انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت معماری نیاز به بررسی دارد و در صورتی که یک شرکت معماری در زمینه طراحی سایت نیز فعالیت داشته باشد، می توان این اطمینان را حاصل کرد که آنها از نیازهای یک سایت معماری بطور کامل آگاهی دارند، زیرا برای سایت خودشان با مسائل مختلفی مواجه شده اند و در نهایت توانسته اند، کارآمدترین سایت را برای خودشان طراحی کنند و شما می توانید از این تجربه آنها بیشترین بهره را ببرید و طراحی سایت شرکت خود را به آنها بسپارید و دیگر نیاز به انجام ویرایش های متعدد بر روی سایت خود نداشته باشید.

برای سایت خود محتوای هدفمند تولید کنید

بسیاری از شرکت ها پس از اینکه سایت معماری خود را راه اندازی کردند و اطلاعات اولیه را در آن منتشر کردند، هیچ اطلاعات جدیدی در آن منتشر نمی کنند و همین موضوع باعث می شود که سایت آنها کارایی لازم را نداشته باشد، در حالی که می توانند با تولید محتوای معماری در سایتشان، مخاطبین و مشتریان بسیاری را جذب کنند.

قطعا سایت های معماری بسیاری را دیده اید که با انتشار مطالب آموزشی و خبری، مخاطبان زیادی را جذب کرده اند و زمانی که عبارت های مرتبط با مطالب این سایت ها را در گوگل جستجو می کنید، این سایت ها را در بالاترین نتایج گوگل مشاهده می کنید که همین موضوع می تواند درآمد یک شرکت معماری را به شکل چشمگیری افزایش دهد. در واقع دیده شدن در نتایج برتر گوگل، ارزانترین نوع جذب مشتری برای هر کسب و کاری محسوب می شود.

اما برای اینکه بتوانید محتوای هدفمندی تولید کنید که به نتایج برتر گوگل راه پیدا کند و سپس افرادی که این مطالب را مشاهده می کنند، با محصولات و خدمات شما علاقمند شوند؛ نیاز به کسب تخصص در زمینه بازاریابی محتوایی دارید که البته می توانید با شرکت در دوره های آموزشی، این مهارت را کسب کنید.

ضمن اینکه می توانید از افراد متخصص در زمینه بازاریابی محتوایی و تولید محتوای معماری استفاده کنید و زمان خود را برای انجام کارهای مهمتر صرف کنید. در این خصوص می توانید از تیم تولید محتوای سازه برتر کمک بگیرید و تولید محتوای سایت خود را به آنها بسپارید تا محتواهای باکیفیت و هدفمندی را برای سایت شما تولید کنند و شاهد نتایج فوق العاده آن باشید.

افزایش درآمد شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی با اینترنت

با تبلیغات اینترنتی سرعت رشد خود را بیشتر کنید

اهمیت تبلیغات برای رشد کسب و کار بر هیچ کس پوشیده نیست، اما در صورتی که بتوانیم با کمترین هزینه، تبلیغاتی را اجرا کنیم که بازدهی و بازگشت سرمایه بسیار بالایی داشته باشد، می توانیم خیلی سریعتر از رقبای خود پیشرفت کنیم و بالاتر از آنها قرار بگیریم.


ادامه مطلب


افزایش درآمد شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی با اینترنت









افزایش درآمد شرکت های ساختمانی با اینترنت

۲ بازديد

افزایش درآمد شرکت های ساختمانی با اینترنت

 

آیا به عنوان مدیر یک شرکت ساختمانی یا معماری برای افزایش درآمد شرکت از طریق اینترنت برنامه ای طراحی کرده اید؟ آیا به اصول و شرایط رشد و کسب موفقیت در این فضا مسلط هستید و این اصول را در کارهای خود رعایت می کنید؟

با بررسی هایی که انجام شده، متاسفانه بسیاری از شرکت های ساختمانی یا معماری، یا کلا فضای آنلاین را نادیده گرفته اند و یا اگر در این فضا حضور دارند، عملکرد آنها بسیار ضعیف بوده و همین موضوع باعث شده که نتیجه مطلوبی را از حضور در فضای آنلاین کسب نکنند. اما آیا نرسیدن به نتیجه مطلوب، نشانه این است که فضای آنلاین برای کسب و کارهای عمرانی و معماری مناسب نیست؟ یا اینکه باید برای کسب نتیجه مطلوب در هر فضایی، قواعد آن را رعایت کنیم؟

البته موارد و نمونه های بسیاری هم وجود دارند که توانسته اند درآمد قابل توجهی را فقط از طریق فعالیت در اینترنت به دست می آورند، پس این امکان برای بقیه کسب و کارها نیز فراهم است و کافیست طبق اصول فضای مجازی عمل کنیم تا نتیجه مورد انتظارمان را کسب کنیم.

پایه کسب و کار اینترنتی خود را محکم کنید

همه ما می دانیم که طراحی سایت ساختمانی پایه و اساس آنلاین شدن برای شرکت های فعال در صنعت ساختمان به حساب می آید اما سایت های ساختمانی بسیاری را مشاهده می کنیم که معایب و مشکلات بسیاری دارند. البته این معایب فقط در نوع طراحی نیست بلکه بیشتر مشکلات در بخش ارائه اطلاعات کافی به مخاطبان سایت دیده می شود. در واقع سایت راه اندازی شده و اطلاعات اولیه در خصوص شرکت ساختمانی در آن گنجانده شده و پس از آن به حال خود رها شده است.

چنین سایت هایی فقط در حد یک کارت ویزیت آنلاین کارایی دارند و تا زمانی که آدرس آن را به مخاطبان و مشتریان ندهید، آنها از وجود سایت شما اطلاعی نخواهند داشت اما در صورتی که اطلاعات و مطالب مرتبط با فعالیت های شرکت را در سایت منتشر کنید و سایت خود را برای گوگل بهینه کنید، این امکان را خواهید داشت که مخاطبان بسیاری را از طریق گوگل جذب کنید و سپس آنها را به مشتریان شرکت خود تبدیل کنید.

تولید محتوای مرتبط و باکیفیت باعث تقویت سایت ساختمانی می شود و به این ترتیب می توانید پایه کسب و کار اینترنتی خود را تقویت کنید. اما برای تولید محتوای ساختمانی باکیفیت بالا باید نکاتی را رعایت کنید.

برای اینکه محتوا و مطالب سایت شما بازدهی بیشتری داشته باشند و در نتایج برتر گوگل دیده شوند باید این نکات را رعایت کنید:

  • هرگز محتوای کپی در سایت خود منتشر نکنید
  • برای تولید محتوای سایت استراتژی داشته باشید
  • از تصاویر باکیفیت در بین متن استفاده کنید
  • برای هر مطلب، کلمه کلیدی و اصلی را مشخص کنید
  • در هر مطلب به مطالب مرتبط لینک دهید
  • از ویدیو و صوت و اینفوگرافیک در جهت تقویت مطالب استفاده کنید
  • تا می توانید به مخاطبان خود اطلاعات مفید ارائه کنید
  • مطالب خود را در گوگل ایندکس کنید
  • بصورت منظم و حداقل دو بار در هفته یک مطلب جدید منتشر کنید
  • مطالب قدیمی را بروزرسانی کنید

با رعایت همین نکات می توانید سایت خود را به نتایج برتر گوگل برسانید و پس از آن شاهد جذب مخاطبان جدید از طریق گوگل خواهید بود. در صورتی که برای تولید محتوای سایتتان زمان کافی ندارید و یا قصد دارید که از متخصصین این زمینه برای استفاده کنید تا نتایج بهتری بگیرید، روی لینک زیر کلیک کنید و تولید محتوای سایت خود را به متخصصان ما بسپارید:





ادامه مطلب



افزایش درآمد شرکت های ساختمانی با اینترنت




۷ نکته طلایی برای افزایش مشتریان شرکت های ساختمانی

۳ بازديد

۷ نکته طلایی برای افزایش مشتریان شرکت های ساختمانی

 

افزایش درآمد برای مدیران شرکت های ساختمانی بسیار حیاتی است و در این مقاله ۷ نکته طلایی برای جذب مشتریان را معرفی کرده ایم که می تواند باعث افزایش درآمد شما باشد

جذب مشتریان جدید و افزایش درآمد جزو مهمترین دغدغه های مدیران شرکت های ساختمانی است زیرا آینده کسب و کارشان به جذب مشتریان وابسته است. اگر نگاهی به چند سال گذشته بیاندازید، ملاحظه خواهید کرد که شرکت های بسیاری از بین رفته اند و دیگر اثری از آنها نیست.

یکی از مهمترین دلایل حذف این شرکتها، نداشتن برنامه ای برای بازاریابی بوده است. در حالی که در همان دوران، شرکت های زیادی رشد کرده اند و همه آنها استراتژی درستی در بازاریابی صنعت ساختمان داشته اند که به کمک آن توانسته اند، مشتریان سایر شرکت ها را نیز جذب کنند و کسب و کار خودشان را توسعه دهند.

نکاتی که در این مقاله توضیح داده ایم، به شما کمک می کند تا جزو شرکت های ساختمانی موفق باشید.

 images_1662621325.jpg

 

۱- استراتژی

قبل از اقدام به هر کاری، برنامه ریزی کنید و استراتژی دقیقی برای موفقیت داشته باشید. داشتن استراتژی در بازاریابی به شما کمک می کند که دید روشنی از اقدامات پیش رو داشته باشید و برای اجرایی کردن هر مرحله، تاریخ شروع و پایان مشخص کرده باشید.

این برنامه ریزی که دارای هدف مشخصی است، باید قابلیت ویرایش داشته باشد تا بتوانید در صورت مواجهه با چالش های پیش بینی نشده، به سرعت آنرا اصلاح کنید و مجددا در مسیر اصلی خود قرار بگیرید.

از خصوصیات دیگر یک استراتژی هوشمندانه این است که در آن جایگاه فعلی شرکت شما به درستی مشخص شده و به تناسب امکانات و شرایط شما، جایگاه ایده آل شرکتتان در آن مشخص شده است. در واقع باید جایگاه فعلی شرکت ساختمانی خود را مشخص کنید و سپس با داشته های شرکت، اهدافی که قرار است به آنها برسید را تعیین کنید.

 

 

۲- برندسازی

این یک امر واضح است که مشتریان ترجیح می دهند از خدمات و محصولات شرکت هایی استفاده کنند که در مورد آنها شناخت داشته باشند و به آنها اعتماد داشته باشند. در واقع  برند سازی صنعت ساختمان  باعث برتری بر رقبا می شود و در شرایطی که چند محصول با کیفیت و قیمت نزدیک به هم وجود داشته باشند، مشتریان محصولی را انتخاب می کنند که برند قوی‌تری داشته باشد و بیشتر با آن آشنا باشند.

حتی در بسیاری از مواقع، مشتریان توجهی به قیمت یا محصولات مشابه ندارند و برای آنها استفاده از محصولات شرکت های برند در اولویت اول قرار دارد.

بدون برندسازی تعداد کمی از مخاطبان، به مشتریان شرکت تبدیل خواهند شد. برند سازی به شما کمک می کند که اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید و آنها راحتتر در خصوص خرید از محصولات شما تصمیم گیری کنند.

images_1662621362.jpg

 

۳- تخصص

نکته طلایی دیگر برای افزایش مشتریان شرکت های ساختمانی این است که باید حتما از نیروهای متخصص و کاربلد استفاده کنید. یک نیروی متخصص و حرفه ای در مواقع حساس می تواند تاثیر بسیاری در رشد شرکت داشته باشد، در حالی که ممکن است یک نیروی غیرحرفه ای در همان موقعیت، باعث ایجاد ضرر و زیان برای شرکت باشد.

این اتفاقات فقط در بحث اجرایی وجود ندارد و در بحث بازاریابی نیز صدق می کند. به شکلی که یک متخصص می تواند همزمان با کاهش هزینه های بازاریابی، میزان بازدهی آن را نیز افزایش دهد، در حالی که ممکن است یک فرد غیرحرفه ای با برنامه ریزی اشتباه باعث هدر رفتن کل بودجه بازاریابی شرکت شود.

 

در بسیاری از مواقع استفاده از آموزش های دانشگاهی و آکادمیک به تنهایی کارساز نیست و باید حتما از تجربه و مهارت فردی نیز استفاده شود تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید.



ادامه مطلب


۷ نکته طلایی برای افزایش مشتریان شرکت های ساختمانی

کسب درآمد از فروش فایل همراه با جوایز نقدی بدون قرعه کشی

۳ بازديد


کسب درآمد از فروش فایل همراه با جوایز نقدی بدون قرعه کشی

 

 با شرکت در مسابقه فروش فایل سایت فایل ناب، علاوه بر اینکه درآمد میلیونی کسب می کنید، ۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان جایزه نقدی و یک سایت هدیه هم دریافت خواهید کرد.

به گزارش فایل ناب، کسب درآمد از فروش فایل دانلودی یکی از روش های جذابی است که در سال های اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و آنها را به درآمدهای بالایی رسانده است به طوری که باعث شده سایت های زیادی در زمینه فروش فایل مشغول به فعالیت شوند.

می توان گفت که بزرگترین مزیت این روش درآمدی این است که شما به عنوان فروشنده فایل، هر فایل را فقط یک بار تولید و آماده می کنید و پس از آن می توانید این فایل را به هزاران نفر بفروشید، بدون اینکه نیاز باشد فایل را برای مشتریان ارسال کنید؛ زیرا سایت ها این خدمات را بصورت اتوماتیک به مشتریان ارائه می کنند.

 

images_1662302330.jpg

روش های کسب درآمد از فروش فایل دانلودی

همانطور که گفته شد، به دلیل درآمد بالایی که این روش به همراه داشت، سایت های زیادی در زمینه فروش فایل شروع به فعالیت کردند که این سایت ها به دو بخش سایت های شخصی و سایت های همکاری در فروش فایل تقسیم می شوند که درباره هر کدام توضیحاتی را ارائه می کنیم.

 

سایت های شخصی فروش فایل

اگر با سئو و تبلیغات اینترنتی آشنایی کامل دارید و می توانید هزینه های سئو و تبلیغات را بپردازید، استفاده از سایت شخصی برای فروش فایل را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا تمام درآمد حاصل از فروش فایلهایتان به حساب خودتان واریز می شود. البته باید مسائل مالیاتی را نیز در نظر بگیرید و مالیات حاصل از درآمدتان را پرداخت کنید.

 

سایت های همکاری در فروش فایل

اما اگر سرمایه کافی برای هزینه های تبلیغات و سئو را ندارید و یا اینکه نمی خواهید درگیر مسائل مالیاتی شوید، بهترین گزینه برای شما استفاده از سایت های همکاری در فروش فایل ناب و درآمد برتر و امثال اینهاست.

این سایت ها به شما یک فروشگاه فایل رایگان ارائه می کنند که می توانید محصولات دانلودی خودتان را در فروشگاهتان منتشر نموده رو بفروشید و فقط در صورتی که فروشی داشته باشید، مبلغی را به عنوان کارمزد برداشت می کنند و در صورتی که محصولات دانلودی شما به فروش نرسند، هیچ هزینه ای به این سایت ها نمی پردازید. در واقع با استفاده از این سایت ها، نیاز به هیچ سرمایه مالی ندارید و نگران از دست رفتن سرمایه هم نخواهید بود.

علاوه بر این، لازم نیست که با اصول سئو و تبلیغات اینترنتی آشنا باشید، زیرا هم خود سایت فایل ناب و درآمد برتر برای فروش فایل های شما تبلیغات می کنند تا درآمد بیشتری داشته باشند و هم بازاریاب های این سایت ها که در زمینه تبلیغات محصولات دانلودی تجربه بالایی دارند، محصولات شما را تبلیغ می کنند تا بتوانند فروش بیشتری داشته باشند و پورسانت بیشتری هم کسب کنند.

نکته بعدی اینکه با فعالیت در سایت های همکاری در فروش فایل، خودتان را درگیر مسائل مالیاتی نمی کنید، زیرا پرداخت مالیات بر عهده مدیران این سایت ها است و بخشی از کارمزدی که برای سفارشات برداشت می شود را به عنوان مالیات پرداخت می کنند.

ادامه مطلب


کسب درآمد از فروش فایل همراه با جوایز نقدی بدون قرعه کشی


۷ نکته کلیدی برای کسب موفقیت بیشتر در تبلیغات صنعت ساختمان

۳ بازديد
۷ نکته کلیدی برای کسب موفقیت بیشتر در تبلیغات صنعت ساختمان

 

به عنوان مدیر یک شرکت ساختمانی اگر قصد دارید که تبلیغات شما سود و بازگشت سرمایه مناسبی را به همراه داشته باشد، حتما این ۷ نکته را در زمان طراحی و اجرای تبلیغاتتان رعایت کنید…

 

به گزارش بامردم  به نقل از بخش تبلیغات سازه برتر؛ اگر مدیر یک شرکت ساختمانی یا معماری هستید، تبلیغات بهترین روشی است که می توانید دیگران را از محصولات یا خدمات شرکتتان آگاه کنید. تبلیغ کننده های حرفه ای و با تجربه دائما تلاش می‌کنند تا از ماهیت خود خارج شوند و دنیا را با چشم و قلب مشتریانشان ببینند. در حقیقت تبلیغات موفق، شامل برقراری ارتباط با مخاطبان و آگاه کردن آنها از محصولات یا خدمات شرکت در زمان مناسب و از طریق رسانه مناسب است.

اگر قصد دارید که نتیجه خوبی از تبلیغات کسب کنید و تبلیغات شما سود و بازگشت سرمایه مناسبی را به همراه داشته باشد، پیشنهاد می کنیم که حتما این ۷ نکته را در زمان طراحی و اجرای تبلیغاتتان رعایت کنید.

 

۷ نکته کلیدی برای کسب موفقیت بیشتر در تبلیغات صنعت ساختمان

۱- هدفتان را از تبلیغ مشخص کنید

برای داشتن تبلیغات ساختمانی موفق باید در همان زمان طراحی تبلیغات و قبل از اجرای آن، هدف خود را از تبلیغات مشخص کنید. وقتی که هدف تبلیغات را مشخص کرده باشید، به خوبی می دانید که چه نوع تبلیغاتی می تواند برای شرکت شما کارآمدتر باشد.

به عنوان مثال اگر قصد دارید که جایگاه سایت ساختمانی شرکتتان را در نتایج گوگل بهتر کنید، طبیعتا بهترین روش تبلیغاتی، استفاده از رپورتاژ آگهی است و یا در صورتی که هدف شما برند سازی شرکتتان است، می توانید از تبلیغات کلیکی در سایت های مختلف استفاده کنید.

 

۲- مخاطب هدف خود را در تبلیغات مشخص کنید

پس از مشخص کردن هدف تبلیغات، لازم است که مخاطبان هدف خود را مشخص کنید. این موضوع به شما کمک می کند که در تبلیغات خود از المانها و پیامهایی استفاده کنید که تاثیر بیشتری روی مخاطبان شما داشته باشد و در نتیجه بازدهی بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

به عنوان مثال شرکتی که مصالح نمای ساختمان تولید می کند می تواند مدیران شرکت های ساخت و ساز که پروژه های در حال اجرا دارند را به عنوان مخاطبان هدف خود در نظر بگیرد.

 

۳- رسانه مناسب را انتخاب کنید

با مشخص شدن مخاطبان هدف، می توان رسانه مناسب را نیز به راحتی انتخاب کرد. زیرا با کمی جستجو در گوگل و بررسی سایت ها، می توان به خوبی متوجه شد که مخاطبان هدف شما از کدام رسانه ها بیشتر استفاده می کنند.

برای اینکه در بازاریابی صنعت ساختمان نتیجه بهتری کسب کنید، لازم است که در رسانه های مختلفی تبلیغ کنید و در هر رسانه، تبلیغات اختصاصی و سفارشی شده برای همان رسانه را اجرا کنید. زیرا مخاطبان هر رسانه، خصوصیات و ویژگی های خاصی دارند و طراحی تبلیغات بر اساس این ویژگی ها، باعث می شود که آنها ارتباط بهتری با تبلیغ شما داشته باشند و در نتیجه بازدهی تبلیغ شما بیشتر شود.

 

۴- مزایا و تمایزات محصول و خدمات خود را مشخص کنید

اشاره کردن به ویژگی های محصول یا خدمت، به تنهایی برای کسب نتیجه دلخواه در تبلیغات کافی نیست؛ بلکه لازم است که مزایا و کاربرد محصول خود را نیز برای مخاطب شرح دهید و برای او توضیح دهید که با خرید محصول شما، چه سودی دریافت می کند.

همانطور که در مقدمه این مقاله هم اشاره کردیم، به عنوان یک تبلیغ کننده حرفه ای، باید خودتان را بجای مشتریانتان بگذارید و با این دید به محصول شرکتتان نگاه کنید که این محصول چه کاربردی برای مشتریان دارد؟ و از این کاربردها و مزایا در تبلیغات خود استفاده کنید تا توجه و علاقه مخاطب را به تبلیغ خود جلب کنید.

اما نکته مهمی که میزان اثربخشی این بخش را افزایش می دهد این است که علاوه بر ویژگی های و مزایا، تمرکز تبلیغات خود را بر تمایزات و برتری های محصول خود در مقایسه با محصولات مشابه بگذارید. بخصوص در زمانی که رقبای زیادی دارید، می توانید با ایجاد یک برتری نسبت به رقبا، میزان فروش محصولات خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید.

برای اینکه بین محصول شرکت خودتان و محصولات مشابه، تمایز ایجاد کنید؛ می توانید خدمات منحصر به فردی را برای محصولتان ارائه کنید و یا شرایط ویژه ای را برای خریداران در نظر بگیرید تا آنها به خوبی متوجه این تمایز شده و محصول شما را به رقبا ترجیح بدهند.



ادامه مطلب



۷ نکته کلیدی برای کسب موفقیت بیشتر در تبلیغات صنعت ساختمان


طراحی سایت شرکت ساختمانی و معماری

۳ بازديد

طراحی سایت شرکت ساختمانی و معماری

 

در عصر تکنولوژی و ارتباطات، حضور فعال در اینترنت برای جذب مشتریان ضروری است و شرکت های ساختمانی و معماری هم می‌توانند با طراحی سایت ساختمانی گام موثری برای برندسازی و افزایش فروش خود بردارند.
 

در عصر تکنولوژی و ارتباطات که اکثر افراد برای کسب اطلاعات و یافتن نیازهای خود از اینترنت استفاده می کنند، حضور فعال در بستر اینترنت برای جذب مشتریان لازم و ضروری است و شرکت های فعال در حوزه صنعت ساختمان و معماری هم می توانند با طراحی وب سایت ساختمانی گام موثری در مسیر برند سازی و افزایش فروش خود بردارند.

رها کردن این بخش و استفاده نکردن از اینترنت، مانند این است که شرکت ها، دفاتر کار خود را تعطیل کنند. زیرا وبسایت شرکت، حکم دفتر مجازی آن شرکت را دارد و می تواند بصورت مداوم و سیستماتیک، فرایند برندسازی، اطلاع رسانی و جذب مشتریان را برای شرکت ها اجرا کند و مشتریان واقعی را برای این شرکت ها به همراه داشته باشد.

 

images_1661327529.jpg

مزایای طراحی سایت برای شرکت های ساختمانی و معماری

طراحی سایت برای یک شرکت ساختمانی یا معماری با مزایای متعددی همراه است که در ادامه به ۱۰ مورد از مهمترین آنها اشاره می کنیم.

 

۱- کاهش هزینه های شرکت

طبیعتا هزینه طراحی شرکت و نگهداری آن برای یک سال، از هزینه حقوق یک سالِ یک کارمند ساده کمتر است، اما این سایت بیشتر از چندین کارمند فروش، برای شرکت ساختمانی شما بازدهی خواهد داشت.

موضوع کاهش هزینه ها بخصوص برای شرکت های کوچک از اهمیت بالایی برخوردار است و طبیعتا استفاده از اهرم اینترنت می تواند باعث افزایش بازدهی و کسب نتایج بهتر شود و این در حالی است که نیازی به افزایش هزینه ها نیست چون وب سایت بسیاری از کارهای شرکت را بصورت هوشمند و اتوماتیک انجام می دهد که البته در ادامه در این خصوص نیز توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

 

۲- سهولت دسترسی از هر مکان

سایت شما این امکان را فراهم می کند که محدودیت های جغرافیایی را از بین ببرید و بتوانید از هر جای ایران یا جهان، اطلاعات و محصولات شرکت را به مخاطبان خود ارائه کنید. این موضوع هم در تقویت برند شرکت و هم در افزایش فروش شما تاثیر مثبتی خواهد داشت، زیرا این امکان را خواهید داشت که دامنه فعالیت های شرکت را از شهر خود، به حد کشوری و حتی جهانی گسترش دهید.

 

۳- سهولت دسترسی در هر زمان

مزیت دیگر داشتن سایت این است که مخاطبان شما بصورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته به سایت شما و اطلاعاتی که در آن منتشر کرده اید دسترسی خواهند داشت. در واقع ایام تعطیل و ساعات غیرکاری، مانعی برای دسترسی مشتریان به شما نخواهند بود و می توانند از طریق سایت شما اطلاعات لازم را در خصوص محصولات و خدمات مورد نظرشان دریافت کنند و علاوه بر این، می توانند محصول مورد نظرشان را بصورت آنلاین از سایت شما سفارش دهند.

 

images_1661327493.jpg

۴- سیستم سازی کسب و کار

یکی از قابلیت های مهم سایت این است که امکان سیستم سازی در بخش های مختلف را ایجاد می کند. به عنوان مثال می توانید یک بخش سوالات متداول ایجاد کنید و در آن پاسخ سوالاتی که بصورت مکرر پرسیده می شود را ارائه کنید و مجبور نباشید که هر بار به مشتریان خود در خصوص این سوالات پاسخ دهید.



قوانین و شرایط ثبت شرکت سهامی خاص
علاوه بر آن با تولید محتوای هدفمند برای سایت ساختمانی خود می توانید، اطلاعات تماس مخاطبان را دریافت کنید و پس از آن بوسیله ایمیل های خودکار، پیام های برنامه ریزی شده را برای مخاطبان ارسال کنید و خدمات و محصولات شرکت را به آنها معرفی کنید.

ضمن اینکه می توانید توضیحات کاملی برای هر کدام از محصولات و خدمات خود آماده کنید و آنها را در سایت شرکت خود منتشر نمایید تا تمام مخاطبان شما بتوانند این توضیحات کامل را مشاهده نموده و سفارش خود را بصورت آنلاین در سایت ثبت کنند. در واقع با داشتن سایت، حجم بالایی از کارهای شرکت بصورت خودکار انجام خواهد شد.


ادامه مطلب


طراحی سایت شرکت ساختمانی و معماری




بازاریابی محتوایی و افزایش درآمد شرکت های ساختمانی

۳ بازديد
بازاریابی محتوایی و افزایش درآمد شرکت های ساختمانی
 

بازاریابی-محتوایی-شرکت-ساختمانی

 

برای بسیاری از مدیران شرکت های ساختمانی و معماری، بازاریابی محتوایی و کلا بازاریابی آخرین اولویت محسوب می شود. به عنوان یک مدیر حرفه ای تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که شما و شرکتتان چه تفاوتی با رقبای خود دارید؟ به نظر شما یک شرکت ساختمانی چقدر باید روی افزایش مشتری سرمایه گذاری کند؟ آیا می دانید چطور می توان از بازاریابی محتوا در صنعت ساختمان برای افزایش فروش کالا و خدمات ساختمانی و کسب درآمد بیشتر استفاده کرد؟

بسیاری از شرکت ها اصلا از راه های جدید استراتژی بازاریابی شرکت های ساختمانی و پیمانکاری استفاده نمی کنند و شما با استفاده از تکنیکهای بازاریابی محتوایی می توانید تفاوت بسیاری را با رقبای خود ایجاد کنید. وجود یک راهبرد و استراتژی مناسب بازاریابی محتوایی ویژه شرکت های ساختمانی، به شما برای رشد کسب و کارتان کمک می کند. کافیست یک استراتژی تدوین کنید که برای شرکت شما یک مزیت رقابتی ایجاد کند. اگر به موضوع افزایش درآمد شرکت های ساختمانی از طریق بازاریابی محتوایی علاقمندید در ادامه با ما همراه باشید.

برای سایت خود استراتژی تولید محتوا داشته باشید

پس از طراحی سایت شرکت ساختمانی بصورت مرتب و زمان بندی شده مطالب و محتوای جدید را به سایت خود اضافه کنید. در واقع شما باید ابتدا برای سایت ساختمانی خود اهدافی را مشخص کرده باشید و پس از آن باید عناوین مطالب و محتواهای خود را مشخص کنید. مطالبی که جامعتر و کاملتر هستند و مخاطبان بیشتری جذب می کنند را در اولویت تولید محتوای سایت ساختمانی خود قرار دهید.

 

اصول-بازاریابی-محتوایی

 

برای اینکه بدانید چه عنوانهایی مخاطبان بیشتری جذب می کنند، کافیست که از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. بعنوان مثال یکی از این روشها این است که عبارت مورد نظرتان را در گوگل جستجو کنید و عناوین مطالبی که در نتایج گوگل نمایش داده می شوند را یادداشت کنید.

همچنین می توانید از قسمت پیشنهادهای خود گوگل که در انتهای صفحه جستجویش نمایش داده می شود استفاده کنید و آنها را نیز به لیست خود اضافه کنید. ضمنا می توانید عبارت مورد نظرتان را در کادر جستجوی گوگل تایپ کنید و روی دکمه فاصله کلیک کنید تا گوگل عبارت های بیشتری را به شما پیشنهاد دهد. پیشنهادات گوگل بسیار مهم هستند و می توانید از آنها برای تولید محتوای سایت خود استفاده کنید.

البته اینها فقط بخشی از روشهای تحقیق کلمات کلیدی هستند و می توانید از روش های دیگر هم استفاده کنید تا لیست جامعتری از عناوین پرمخاطب برای تولید محتوای سایت ساختمانی خود داشته باشید. ضمن اینکه می توانید از متخصصین تدوین استراتژی محتوایی مانند متخصصین سایت سازه برتر استفاده کنید و یک برنامه هدفمند را از آنها دریافت کنید و بدانید که در چه تاریخی، چه محتوایی را، با چه خصوصیاتی در سایت خود منتشر کنید.

اصول بازاریابی محتوایی را رعایت کنید

این نکته بسیار مهم است که در هر کدام از مطالبی که در سایتتان منتشر می کنید، اصول بازاریابی محتوایی را رعایت کنید تا بازدهی بسیار خوبی از آن دریافت کنید و بتوانید در زمان کوتاهتری برند خود را مطرح کنید. این موضوع بصورت مستقیم روی شناخت مخاطبان از محصولات و خدمات شما تاثیر خواهد گذاشت و همین موضوع می تواند برایتان با افزایش درآمد همراه باشد.

  • مخاطب خود را بشناسید

در هنگام تولید محتوا، این موضوع را در نظر داشته باشید که این مطلب را برای چه کسی آماده می کنید. نیازها و خواسته های مخاطب خود را به خوبی شناسایی کنید و در محتوای خود پاسخ این نیازها و خواسته ها را بدهید.

  • هدف هر محتوا را مشخص کنید

همانطور که هدف سایت خود را مشخص کرده اید، باید هدف هر کدام از مطالب را نیز بصورت مجزا مشخص کنید. هدف هر مطلب باید در راستای رسیدن به هدف اصلی سایت قرار داشته باشد.

  • برند خود را مطرح کنید

در هر کدام از مطالبی که منتشر می کنید، در مورد برند خودتان توضیح دهید. البته باید حتما این نکته را در نظر داشته باشید که برند خود را به شکلی معرفی کنید که در راستای موضوع و محتوای آن مطلب باشد تا اثربخشی آن بیشتر شود.

  • متمایز و منحصربه‌فرد باشید

از توضیحات تکراری و کلیشه ای استفاده نکنید. سعی نکنید که مثل دیگران باشید، بلکه تلاش کنید که مطالب سایت ساختمانی خودتان را به سبک خودتان تولید و منتشر کنید. استفاده از یک سبک سفارشی و متمایز در تولید محتوای سایت ساختمانی می تواند برند شما را در ذهن مخاطب ماندگار کند.




ادامه مطلب


بازاریابی محتوایی و افزایش درآمد شرکت های ساختمانی